Szolgáltatásaink ingatlan adásvételi szerződés esetén
- szerződéskötés akár 2 munkanapon belül,
- precíz, pontos és gyors munkavégzés,
- teljes körű jogi tanácsadás,
- okmányellenőrzés, fejlett infrastruktúra,
- elvégzünk Ön helyett minden szükséges teendőt,
- teljes körű tájékoztatás a díjakról; rejtett költségek nélkül.
Az ügyvédi munkadíj:
- 0 - 19,99 millió Ft közötti vételár esetén 90.000,- Ft
- 20 millió Ft - 24,99 millió Ft közötti vételár esetén 100.000,- Ft
- 25 millió Ft - 29,99 millió Ft közötti vételár esetén 125.000,- Ft
- 30 millió Ft - 34,99 millió Ft közötti vételár esetén 150.000,- Ft
- 35 millió Ft - 39,99 millió Ft közötti vételár esetén 170.000,- Ft
- 40 millió Ft - 44,99 millió Ft közötti vételár esetén 190.000,- Ft
- 45 millió Ft - 49,99 millió Ft közötti vételár esetén 220.000,- Ft
- 50 millió Ft - 59,99 millió Ft közötti vételár esetén 240.000,- Ft
- 60 millió Ft - 79,99 millió Ft közötti vételár esetén 280.000,- Ft
- 80 millió Ft - 99,99 millió Ft közötti vételár esetén 320.000,- Ft
- 100 millió Ft - 149,99 millió Ft közötti vételár esetén 380.000,- Ft
- 150 millió Ft-nál magasabb vételár esetén 500.000,- Ft.
Garázsok, gépjárműbeállók és telkek esetén az esettől függően csak egyedi árjánlatokat tudunk adni.
Az árak bruttó díjak, illetve alanyi ÁFA mentes díjak, tehát további ÁFA a díjakat nem terheli!
Felmerülő egyéb költségek:
Földhivatali eljárási illeték: 6.600,- Ft
Tulajdoni lap illeték: 3.000,- Ft
Vegye fel a kapcsolatot velünk most:
Dr. Kosztolányi Ádám Kristóf, ügyvéd
Mobil: +36-20/415-81-74
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
1. Mit tartalmaz a díj?
Ingatlanjogban jártas irodánk szakszerű, precíz és gondos jogi szolgáltatás keretében teljes körű ügyintézést és képviseletet vállal a lenti megbízási díjért, amely magában foglal minden szükséges teendőt, azaz:
- az ingatlan tulajdoni lapjának beszerzését, ellenőrzését,
- az adásvételi szerződés elkészítését és ellenjegyzését,
- ingatlanjogi tanácsadást ingatlanjogi szakjogásztól,
- a NAV adatlap és a birtokba adási jegyzőkönyv, valamint a vételár-nyilatkozatok elkészítését,
- a felek személyazonosságának ellenőrzését,
- a földhivatali ügyintézést,
- bankhitel igénybe vétele esetén a bejegyzési engedély letétbe vételéről a letéti igazolás kibocsátását,
- az adózással és illetékfizetéssel kapcsolatos tanácsadást,
- a földhivatal előtti eljárást.
Az ingatlan adásvételi szerződésein kívül elkészítjük a birtokba adási jegyzőkönyvet, az eladói nyilatkozatokat a vételárrészlet átvételéről és természetesen az eladó által aláírandó bejegyzési engedélyt, valamint a megbízási szerződést.
2. Szerződéseink tartalma
Az elkészítendő szerződés tartalmazni fogja többek között az alábbi alapvető kitételeket, melyeket javaslunk a szerződésbe belefoglalni abban az esetben is, amennyiben nem a mi ajánlatunkat választja:
- nullás közüzemi igazolások átadása,
- nullás közös költség igazolás átadása,energetikai tanúsítvány átadása,
- kötbér kikötése a felek részére, amennyiben valamely kötelezettséggel (pl. az eladó a birtokba adással; a vevő a vételár-fizetéssel) késlekedik,
- az utolsó vételár-részlet kizárólag az ingatlan teljes tehermentessége után kerüljön megfizetésre,
- az ingatlanban annak birtokba adásakor bejelentkezve senki sem lehet,
- az ingatlanban maradó ingóságok/bútorok meghatározása,
- szavatosság az ingatlan per-, teher- és igénymentességéért.
3. Szerződéskészítéshez szükséges adatok
A szerződés elkészítéséhez az alábbi adatokra van szükségünk:
- az ingatlan helyrajzi száma, címe,
- az ingatlan vételára,
- fizetési ütemezés (mekkora vételárrészlet mikor és milyen módon - azaz készpénzben, vagy átutalással - kerül megfizetésre)
- a vevő(k) teljes neve,
- több vevő esetén a tulajdonszerzés aránya,
- bankkölcsön felvétele esetén a bankkölcsön összege,
- a kiköltözési, azaz a birtokba adási határidő (mikor tudja legkorábban átadni az eladó az ingatlant).
Kérem, hogy az adatokat szíveskedjen eljuttatni az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre, vagy vegye fel a kapcsolatot valamely kollégánkkal telefonon, vagy e-mail útján a pontos árajánlat és tájékoztatás adása érdekében.
4. Gyakran Ismételt Kérdések adásvétel esetén
Mi az a helyrajzi szám?
Miről kell a feleknek megállapodni?
Hogyan zajlik egy adásvétel az elejétől a végéig?
Mit kell tartalmaznia egy előszerződésnek?
Foglaló, vagy előleg?
Mi a teendő, ha valamelyik fél nem tud személyesen megjelenni?
Mi a különbség a tulajdonjog fenntartással történő eladás és a tulajdonjog bejegyzésének függőben tartása között?
Mi az a haszonélvezeti jog és özvegyi jog? Hogyan lehet törölni?
Mi a teendő, ha elővásárlási jog áll fenn a megvásárolandó ingatlanra?
Mi a teendő közös tulajdon esetén?
Mi az a használati megosztási szerződés?
Hogyan zajlik a birtokba adás, birtokba vétel?
Mi a teendő a birtokba vétel után?
Mennyi adót kell fizetnem?
Mennyi illetéket kell fizetnem?
Kit milyen arányban terhelnek az adásvétellel kapcsolatos költségek?
Ingatlan adásvételi szerződést kötöttem és értesítést kaptam az eljárás megindulásáról. Miért?
5. Az adásvétel speciális esetei
Az adásvétel speciális eseteinél a kockázatok kiszűrése és a meglepetések elkerülése érdekében, vagy egyszerűen a jogszabályi előírások végett speciális rendelkezések beépítése szükséges az adásvételi szerződésbe, illetve az egyéb kapcsolódó iratokba.
Az ingatlan adásvételi szerződés speciális eseteiről itt olvashat bővebben.